Äntligen freeedag!

Konstigt att det är nåt speciellt med fredag ändå. Jag mena alla dagar är ju ändå lika. Men man längtar alltid till fredag. Igår blev det bowling i vanlig ordning. Denna gång var det Malin, Paulina, Hanna och jag då såklart. Gick väl sisådär men vi vann iaf 3 halvtimmar så vi kan åka tillbaka nästa torsdag igen. Har känt mig lite halvkonstig inatt.. men har en friskvårdstimme nu på eftermiddagen så ska nyttja den med en långpromenad tänkte jag. Till en början skulle jag på bodypump men känner att jag behöver komma ut istället... HA en jättebra fredag! Det ska jag ha! Ut i solen med er!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Hahaha jaa, det får man väl säga att det gick, mer eller mindre ;P

2011-10-07 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0